نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوستالژی| مسابقه خاطره‌انگیز والیبال خراسان و آذربایجان شرقی در تیرماه‌۱۳۶۶

  • کد خبر: ۹۲۸۸۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
نوستالژی| مسابقه خاطره‌انگیز والیبال خراسان و آذربایجان شرقی در تیرماه‌۱۳۶۶
شماره‌۶ تیرماه‌۱۳۶۶ مجله دنیای ورزش به گزارشی از مسابقه والیبال تیم خراسان و آذربایجان‌شرقی اختصاص دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شماره‌۶ تیرماه‌۱۳۶۶ مجله دنیای ورزش به گزارشی از مسابقه والیبال تیم خراسان و آذربایجان‌شرقی اختصاص دارد؛ دیداری که با برتری تیم خراسان به پایان رسید و همین مسئله سبب شد تا تیم خراسان به‌عنوان تیم هفته مسابقات قهرمانی کشور معرفی شود. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را می‌خوانید:

خراسان ۳ - آذربایجان‌شرقی ۲
گیم‌ها (۸-۱۵، ۱۸-۱۶، ۹-۱۵، ۱۷-۱۵، ۱۵-۱۳)
داور وسط: اسماعیل صباغ داور دوم: عباس جلایر
تماشاگر: حدود ۴‌هزار نفر
درآمد: ۳۶۶۶۰۰‌ریال
تیم خراسان: جبار قوچان‌نژاد، محمد هراتی، جمال قوچان‌نژاد، قاسم ایزدی، مجید مشتاق، مجید مخلصی، نبی قدمکار، مهدی فعال و سعید محبی. /
مربی: حسن مشتاق
تیم آذربایجان‌شرقی: قاسم تاجری، محمدرضا جودی‌آذر، حسن بخشعلی‌پور، حمید خرازی، سیدتقی روحانی، جمشید بدل‌زاده، محمود حسن‌زاده، میریونس عبدا... زاده، یوسف نعلبندی، ناصر پورعلی‌فرد، محمد مستوفی و محمداحمد پوریان. / مربی: حسین باقرزاده

خراسان که در بازی رفت ۳ بر ۱ مغلوب آذری‌ها شده بود، این‌بار با تیمی نه‌نفره و در غیاب بهمن و سیاوش دلقندی، حسین آزاد، مکاریان و چرخکار پا به تبریز نهاده بود. حضور فرجامی، چهره آشنا و پیر دیر والیبال خراسان، در کنار این تیم تا حدودی برای بازیکنان و جوانان جویای‌نام خطه خراسان امیدوارکننده بود. فرجامی با اینکه به اختلاف دیرینه مربیان خراسان خاتمه داده بود، ولی این‌بار با دو‌دستگی بازیکنان ۲ تیم برق و راه‌آهن و... رو‌به‌رو شد. خراسان که با تمرینات نامنظم راهی تبریز شده بود، با داشتن جوانان متعصب و غیرتی رو‌در‌روی میزبان که از آوانتاژ خوب تماشاگر نیز برخوردار بود، قرار گرفت.

سرویس‌های خوب و دفاع فشرده شاگردان مشتاق و پاس‌های کوتاه و بلند هراتی و در‌مجموع بازی روان اینان حکایت از جا‌افتادن تیم خراسان داشت. در جمع خراسانی‌ها جبار قوچان نژاد چهره‌ای پُر‌توان از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن با دیدی عالی، امتیازات زیادی را برای تیم خود کسب کرد. البته قاسم ایزدی، یار بلند‌قامت خراسانی‌ها، هر‌موقع که خود را در جلوی تور می‌دید، با استفاده از پاس‌های خوب هراتی دفاع میزبان را آسیب‌پذیر می‌ساخت.
در مقابل، آذربایجان‌شرقی که با تمرینات مداوم و انجام مسابقات دسته‌یک و لیگ والیبال آذربایجان‌شرقی آماده و سرحال نشان می‌داد، نتوانست همچون گذشته هماهنگ ظاهر شود.

آذری‌ها برای این بازی محمد مستوفی را از اراک به تبریز فراخوانده بودند و با قرار‌دادن مستوفی در قطر پوریان و حضور عبدا... زاده در کنار تاجری، کم‌و‌کاستی برای پیروزی نداشتند و ضمن اینکه خرازی و روحانی با پرش‌های دوبله و ضربه‌های کوتاه، برتری خود را به اثبات می‌رساندند، غافل‌گیری و ناهماهنگی تیمی، بالاخره گریبان‌گیر میزبان شد و بازی برده را به خراسان باخت. شاگردان مشتاق ضمن جبران شکست خانگی‌شان، با به‌زیر‌کشیدن آذربایجان‌شرقی از کورس رقابت‌های قهرمانی، دومین شگفتی را در والیبال آذری‌ها به وجود آوردند.

خراسان با سرویس مهدی فعال بازی را آغاز کرد که اسپک یونس عبدا... زاده توپ را از آنِ میزبان کرد که ۵ سرویس تاجری و ۶ سرویس نعبلندی این گیم را ۸-۱۵ از آن آذربایجان‌شرقی کرد. در گیم دوم آذری‌ها با اینکه با دفاع خوب و اسپک‌های بلند مستوفی و کوتاه روحانی ۰-۱۱ از حریف پیشی گرفتند، با یک تعویض بیجا و درخشش خراسانی‌ها، در امتیاز ۱۳ مساوی شدند. سرویس‌های خوب خراسان، در‌مجموع شکست ۱۶-۱۸ را برای آذری‌ها ارمغان داشت. بی‌حالی خراسان و مسلط‌بودن آذری‌های‌شرقی در سرآغاز گیم سوم همه‌چیز را به کام میزبان به حرکت در‌آورد و خیلی راحت امتیاز ۹-۱۵ نصیب آذربایجان‌شرقی شد.

گیم چهارم نیز میزبان ۲-۹ از حریف پیشی گرفت، ولی باز هم ناهماهنگی مجدد و تعارف‌های بی‌مورد، گریبان‌گیر میزبان شد و خراسان با کسب امتیاز‌های پشت‌سر‌هم پیروزی آذربایجان‌شرقی را ۱۵-۱۷ از حلقومش بیرون کشید. در گیم آخر نیز آذربایجان‌شرقی با چند دفاع خوب ۶-۱۰ از خراسان پیشی گرفت که درخشش قوچان‌نژاد و هراتی و تساوی هر ۲‌تیم در امتیاز‌۱۳ بالاخره کفه ترازو را در پایان ۱۳-۱۵ به سود خراسان سنگین کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->